>
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Saturday, November 24, 2012

Less than a week

Assalamualaikum.

huhhhhhhhh *mengeluh panjang. dah tak sampai seminggu dah aku nak kena balik UiTM. masa tengah cuti, aku beria-ria sangat nak balik. nih dah nak start new semester, aku rasa cam berat hati pulak nak balik. hahaha. padahal dekat je dengan rumah. buat teruk betul aku ni. semalam ada orang tanya apa azam baru untuk semester baru ni ?

Dia : Apa azam untuk semester baru ni?
Aku : Nak belajar rajin-rajin, nak bagi pointer naik  lagi. taknak ada lagi orang nak banding bandingkan pointer I. taknak orang perlekeh lagi pointer I.

In Sha' Allah. aku janji pada diri. kali ni sungguh-sungguh nak buat parents aku bangga. seriously next semester kena pulon terok sebab subject killer BUSINESS LAW!!!

kenangan Part 1. dlm library 

~