>

Saturday, July 2, 2011

LDK PART 1 2011 terbaekk wokk !

gila memang terbaik ah !

i suka sesangat sebab dapat member baru !

pengalaman baru !

pakwe ?
oh , no! no ! no !

pakwe still yang lame uk !.

 hehe . isn't it sayangg ????? :))))

happy sangat semasa ldk berlangsung .

omg*

almost 4get to let u know about ldk .

LDK is latihan dalam kumpulan ok .

weh weh , mengarut pe speaking speaking segala ? 

wah wah wah .

ada improvement !

hehe .


antara lelaki lelaki yang wujud dalam group  i !

hapening dan pening pening ! hahahaha .



yang wat muka comel tu ,
yang berseluar putih tu ,
yang berkemeja hitam tu ,
 antara ahli group i yang paling gila gila !


ni plak budak budak pmpuan yang ada :)


ni pic semua ahli group i !

sempoi lah u alls !

i lap lap u olls dengan kain burok ! hehe :p

sepanjang LDK dijalankan , nama AFI je yang selalu kena .

sape nak tulis ni ?

AFI !

sape nak present ni ? 

AFI !

AFI ! tolong baca surat wasiat awak . 

errrrr ....
*sob sob

hahha , tacink giler mase kena tulis surat wasiat tu !

masa i kena baca wasiat i tu , i nangis teresak esak kot !

tak dapat den nak tahan !

pok cik azim tu boleh gelak tengok i nanges ! 
*pakai seluar putih tu la .
kurang asam ye pokcik .

sampai mata i lebam uk menangis . huhu .

tak malu sungguh si afi ni !



No comments:

Post a Comment