>

Wednesday, May 16, 2012

HAPPY BIRTHDAY!!


EH ehh EHH...

it's not my birthday.
=)

HAPPY BIRTHDAY my lovely dear MUHD SHAHIR a.k.a ED!!

semalam kite detim, kite wat cam takde pape pon semalam.
harap harap awak suke minyak wangi yang kite kasik tu.
maaf laa tak sempat nak balut, awak gelojoh sangat ajak kite  jumpe hari tu, padahal awak tak ingat langsung birthday awak kan. haha. sangat kelakar.

mase nak balik tu kite kasik awak hadiah yang tak berbalut. teruk betey !

tadi meset meset dengan die,.


die : minyak wangi tu la yang i cari! bau macam tu! awak cam tau tau je i nak minyak wangi tu!
kite : (muke tak bersalah) kite suke bau die, tu yang kite belikan kat awak.

takkan awak tak tahu, kite kan serasi bersama. hehe. ape yang kite suke, awak pon suke, tapi tak semua laa. ada la dalam 99.99% . hehehe. ;p

maaf langsung takda preparation untuk birthday awak. kite pulak rase sedih, sob sob T________T