>

Sunday, December 30, 2012

masa lapang | senggang | lenggang

ASSALAMUALAIKUM olls.

yehuuuuuuu. 

rasa macam first time lecturer Law cancel class. so, hari ni aku memang tak ada buat apa apa until malam ni, aku ada kelas Mandarin. boleh la aku kemas kemas sikit belog aku yang dah tunggang langgang ni. kalau berkesempatan boleh la aku blogwalking sebentar lagi. anddddddd............ rasa macam nak tukar header belog thennnnnnnnnnnnnnnnn, nak jugak tukar background. tab menu? tunggu aku bosan nanti lah baru aku tukar.

p/s : acting weirdly. i hate this feeling! rasa nak menangis je. cover cover. malu kalau roomates nampak.
~

No comments:

Post a Comment