>

Monday, November 28, 2011

dari hati ke belog.

halu~ halu~

saje nak share ape seorang wanita rasa, suka, dan err suka la dengan benda tu.

AHAHA.

cakap pakai lutut.

OkOk.

gurlz ni kan sangat suka dipujuk.
hati gurlz amat lah mudah cair kalau dah dibakar bakar. :p
TAPI, kalau gurlz dah terluka, payah untuk sembuh.

gurlz suke boyfie dye jiwangjiwang. BUT not for all gurlz laa.
#boyfie kite suke jiwangjiwang ngan kite. sebab tu kite suke dye. ngehngehngeh.

gurlz suka bila dimanjakan.
#boyfie kite layan je kerenah kite walaupun kite agak keterlaluan. :D

lagi pekebende ek? lupe betey ni. HAHA.

takpe laa. kalau i ingat i buat sambungan okey bestie :)

lupluplup

u

!
!

my boyfie!

wakaka.

korang jangan nak perasan i lup korang.

my lup juz 4 my boyfie :)))