>

Thursday, November 24, 2011

saya sayang pakwe saya.

.halu halu.

sedihnye bile fikir balik ape kite buat kat awak. kite selalu buat awak marah.
tapi awak sabar je kan .
awak paling banyak bersabar dengan kite.
kenapa la kite buta sangat.

kite sayang awak. 
awak kite punya. 
JANGAN SAPE SAPE BERANI RAMPAS AWAK DARI KITE!
 kite tak benarkan orang amek ati awak!
hati awak milik kite !
kite da kunci hati awak, kite telan kunci hati awak supaya takde sesape leh curi.

huwaaa.
kite sedih laa awak.
da lame tak jumpe.
#err, lame ke? HUHU,

kalau boleh nak je kite g jumpe awak kat sane.
pernah jugak kite terfikir nak drive g sane jumpe awak. gilernye kite!
undang undang dah macam takde je. 
suke ati je kan? huhu

conclusion nye. kite sayang awak ketatketat.

MAAF BUAT AWAK SAKIT HATI SEPANJANG PERKENALAN KITE. :'(