>
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Wednesday, January 11, 2012

berani!

hohoi.
lama dah aku tak hupdate.
hari ini dalam sejarah aku buat jahat.
okey, tipu =.="

tadi dyeorang buat pengumuman mewajibkan semua student pergi stadium mini untuk menghadiri majlis penutup SUKOL. (sukan kolej)

besa la aku, malas tak kira ah,
so aku buat plan tanak pergi.
seriusly memang aku tak pergi pon!

dyeorang berulang kali duk suh pergi, 

#kisah pulak aku kan.

so, aku dengan 2 orang rumet aku pon lepak2 je lam bilik.

nak taw ape yang diulang dalam pengumuman?
aku siap boleh hafal lagi apa yang dyeorang cakap.

"perhatian kepada pelajar kolej masria, anda diwajibkan untuk menghadirkan diri ke majlis penutup SUKOL pada malam ini  jam 8 malam. kehadiran anda diwajibkan. sesiapa yang tidak menghadirkan diri, tindakan tatatertib akan diambil. anda perlu berada di stadium mini sebelum 8 malam. anda dikehendaki memakai pakaian dan kasut sukan. polis bantuan akan mengadakan rondaan. suis utama kolej akan dimatikan. "

macam hare*******

tetttttttttttt! kan aku dah termencarut!

dah la ko paksa kitorang pergi!
pastu paksa nak tetapkan pakaian kiteorang!

eiii. aku laaa.

dah!
bye!