>

Monday, January 2, 2012

happy family :)

walawehhh.

tajuk tu pon dah hepy je kite tengok. haha.

seriously so happy dapat spend masa dengan keluarga tercinta.

dapat berjenaka.
dapat buat family gelak sebab ceritacerita aku.
aku suka buat semua tu!

aritu aku ada pergi bercuti dengan family, tapi kat BUKIT BENDERA jerr. huhu.
26/Disember/2011

tapi baru sekarang aku rasa nak hupdate.
hehe.

malas nak citer banyak, aku upload gambar je laa.

tapi yang tak bestnye ramai sangat orang kat sana. berpusu pusu pakat pakat duk beli tiket.

tak sabar nak naik feri :p
overexcited!

acecece. tendang kang.

mata lebam!
saja posing sementara tunggu abang kite beli ticket.

kakak je takde. 

over!

muka excited je masing masing. haha.

with my little brother :)

gambar yang ntah haper haper.

i loikeee. hahaha.

that's all.

nak lebih mai mintak kebenaran. tangan maw?

haha. sorry . :p