>

Tuesday, June 28, 2011

ada lagi ke orang macam tu ?

still ada lagi ke perempuan yang desperate nak lelaki ?

orang kedah cakap :
kebuloq jantan sangat ka ?

*yup , agak kasar lah kan .

tapi serius la . i terbaca dalam belog SISINTANURULFATEHA tadi , ada jugak perempuan yang sanggup merayu rayu kat laki tu .

eiyuuu . plez laa . 

orang dah taknak kat kaww suda la .

* err , risau la ada orang buat cm tu kat hubungan kami lak .

chane nih ?

desperate sangat ke kaww tu ?
bajet hot .
kononnya laki tu taleh lupakan kaww .
rase cam nak muntah je .

ape hukum ek mengganggu kebahagiaan rumah tangga orang ?

er , gerunnya dengar .

susah rupanya kehidupan berumahtangga nih . 

i tanak kawen buleh tak u ?

hadoiii .

ehhh , mana buleh ! nanti orang cilok u dari i pulok ! 

NO ! NO ! NO !

langkah kubur i dulu beb !

* ops ,,,, ter over pulek .
haha .

mesti la kena over !

i sayang kot kat dia . tak memain dah k .

^_____________^

i'm ❤ing u ! :p


No comments:

Post a Comment