>
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Monday, December 19, 2011

kucing yang super duper somel !


*dem! somel shioottt!

aku sangat sangat suka dengan binatang kesayangan Rasulullah ni.

KUCING.
begitu indah ciptaan Allah :)

untuk pengetahuan korang, aku pencinta kucing, tapi tak mampu bela kucing yang ramai banyak.

baru dapat bela sekor. chumel banget!

chumel kan? macam aku dak?

=.="




ok foine!

dye suke duk atas riba kite. tu kaki kite lettuwww *tak tanye pom

chumel laa awak! kite tataw ashane rasew kalau awak takde!
huhu.

tapi kannn.

encik boipren kite takot dengan kucen.

kalau kite panggil kucen je mesti dye marah sampai tempeleng kite! haha.
ok AUTA!

ape yang auta? yang tempeleng tu je. yang lain lain semua betol.
kan yunk ?

 keh keh keh.

rase cam tak best je kalau takde gambar kite :p
.
.
.
.

ok laa. lain waktu laa.

kite pon ada bela hamster.

ponnnnn chumel cam kite.


=.="



lagi sekali? ok fine!!

nak share gambar gambar kucing yang menarik yang aku mintak kat pakcik gOOgle. :p

chumell sangat sangat!

SUBAHANALLAHH..
sungguh cantik ciptaan Allah SWT.
tiada tandingan :)

and
last but not least

kucen pon pandai posing taw!

next time aku nak share kehebatan dan keajaiban kucing aku :)

selamat bertemu lagi errr kembali.

can't wait until tomorrow.

wanna meet my sweetheart :)

teman kite pegi klinik taw sayunks??

^^,


bebai n_n.