>
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Tuesday, October 23, 2012

Cat is KUCING | Part 2

Assalamualaikum :)

OK, sekarang nak proceed story pasal kucing aku yang lain, actually dua ekor ni adalah 'kembar'. kembar la konon, ahaha. noop. adik beradik je, asal daripada si TOMPOK, kucing yang aku cerita masa Part 1. sama tapi tak serupa, dua ekor ni amek tompok sekor sikit daripada si ibu. 
sebenarnya, kami 1 family tak sangka langsung yang si TOMPOK tu bunting, sebab perut dia memang dari dulu lagi muncit. haha.

first time aku ada pengalaman tengok kucing delivered. wakakka. punya la menyeksa aku tengok! malam sebelum si TOMPOK delivered tu, dia jadi tersangat lah resah,siap bunyik bunyik lagi kat tingkap bilik aku dari luar sebab nak masuk, time tu aku rasa tak sedap hati, tapi kakak aku kata takda apa, so aku pon buat tak taw je lah. pagi tu sebelum lepas subuh, dia datang sambung tidur dekat sebelah aku, atasa katil. etibe je aku rasa basah, mak aiiii, air ketuban pecah!! aku cepat cepat report kat mak aku memandangkan mak aku tu bidan, tapi mak aku bidan manusia laaahhh! haha. takpe, tukar bidang kejap :p
so, kiteorang siapkan tempat untuk si TOMPOK delivered, die ke hulu ke hilir takleh nak duduk, last last die pergi bilik adik aku. amekkk kau. 

masa baru lahir 


dah macam hamster kan?

dyeorang ni spesies kucing yang special sebab ada jari lebih kalau korang nampak la gambar yang atas ni..aku panggil dia NONEN :p comel kan nama dia? bhahahaha

alolo, comel je. nama saya MOMOT.

si MOMOT ni aku paling sayang. sebab aktif, sangat sangat buas! aummmm. kalau main cakar cakar sangat bisa sebab jari lebih. ngaaaa :p


dyeorang memnag suka belit belit. sejuk mungkin.

aku plak suka bawak lari dyeorang ni dari si ibu, pastu si ibu tu pon terkedek kedek datang bawak anak dia. haahaha. so cute!

teknik penyamaran :p


\
comel kan? keje aku la ni, buat mereka nampak lebih comel. haha

tak larat gila nak jaga dyeorang ni! sangat buas terutama yang si MOMOT tu.

dia pon nak online.

hepp, jangan bergerak.

aku paling suka tengok aksi aksi dyeorang tidur, dah macam macam pesen, haha.

dyeorang memang suke manja manja ni ;p

mimpi ape la MOMOT?





dah macam gaya tidur maknye.

hebat! nak tidur kat bantal jugak!

sy tak salah :p




tapi malangnya yang si NONEN tu mati. :'( sobsobsob. mungkin sebab kena racun. sedih sangat bila kita kehilangan kucing. aku nangis sampai bengkak mata k.

dann yang si hitam a.k.a MOMOT terpaksa di hantar ke tempat lain sebab terlalu buas. mungkin ayah aku tak tahan nak jaga. aku menangis lagi :'(

sekiannnn..... *nak feeling kejap, huwaaaaaa.