>

Monday, October 29, 2012

cita cita besar seperti......

ok aku sambung sepertii....... PERUT aku. ngaaaa ;D

lepas hupdate macam macam resepi kek, aku kan tetiba ada cita cita nak buka kedai kek macam Secret Recipe tu. asal orang melayu tak boleh nak berjaya macam dyeorang? mudah mudahan, tercapai laa cita-cita aku. aminnn.

bukan tu je, aku ni perasan nak buka butik pengantin. tak salah kan nak berangan? asalkan ada usahah nak berjaya. INSYAALLAH. :) mudah mudahan tak sia sia lah aku punya dip tu. insyaallah akan sambung untuk degree kelak.