>

Wednesday, April 27, 2011

lumrah hidup

.. assalamualaikum ..

erm , korang pernah tak dok mengata ngata seseorang yang korang tak suka ? mesti pernah kan ?

ya , i pon macam tu pa . hehe . asal time suka , korang sanjung dia , korang lambung dia tinggi tinggi sampai gayat la dia tu . hahaha .

tapi ....

bila korang benci or dia tu telah menyakitkan hati korang , mesti korang kutuk habis . kalau kena buat karangan , 10 mukasurat pon tak cukup korang dok maki hamun + kutuk dia .

ape ? 

betul kan ape yang i cakap . haha

pape hal pon , i try nak berubah , kalau boleh tak nak dah kutuk mengutuk . berdosa kan ? huhu . 

kalau i terkutuk sikit sikit tu harap diampunkan . err , macam nak raya la pulak . hahaha .

tak sabar nak raya lettuww ! 

k , nak chow cin cau . hehe .

nak siap siap . jap g nak g lepak ngan member2 i

yeahhh , setelah berpuluh puluh hari tak keluar !

OK auta je tu ! hehehe .

:) ! taa taaa olls ! (:

No comments:

Post a Comment