>

Monday, March 14, 2011

sebuah lagi 'MASJID' selamat dibina ! huhu

.. assalamualaikum ..

firstly , i nak memanjatkan rasa syukur sebab abang n kakak ipar i telah selamat diijabkabulkan jumaat lepas , 11/03/2011 . i hepy sangat sebab dapat kakak baru . hihi .


eh2 . ni bukan pengantinnye taw ! u all jangan silap pandang lak . haha .

haa , nampak tak bunga yang i pegang tuh ? hasil kraftangan i la tu . chantek tak ? haha . tak sangka lak hasil kerja i menjadi , tu adalah bunga yang dijadikan mas kawen abang i . bangga i rasa bila ramai yang puji . rasew kembang lak . haha .


chantek tak ? angkat bakul betul la i kan ? haha .

wedding abang i colourfull gler . hehe . sumernyer men kaler terang2 . i tengok pon naek takowt . ni ha wedding blah perempuan .


merah tra tantang ! hahaha .

blah abang i lak buat kat dewan . dewan kat kampung i je . bukan grand sangat nak wat kat hotel . cukop la ala kadar je . lagipon kite bukan nak menunjuk2 . ni plak pic kawen blah abang i .


chantek kan kakak ipar i ? huhu , jangan jelez !

uih , tak ketinggalan ! pengantin diarak dengan geng2 motor besaw . geng ayah i la . hehe .

tudia ! tudia ! tudia ! mai dah . hehe .

eh2 , setakat ni je kowt untuk sesi usha2 gambau ! hehe . usha la plak kata2 i . 
pergh , u all nak taw , penat ow bile ahli keluarga kita mengadakan kenduri kendara nih . i antara orang yang paling sibuk , haha , ok auta ! eh , tapi betul laa . i sibuk sangat pada hari tu , sampai i tak teringat langsung nak makan . i tengok lauk pon rasa dah kenyang . malam baru i makan . agaknye brape kilo ek berat badan i turun ? hehe .

alamak , i baru prasan yang i nih tak tinggi mane pon . hehe . tak caye u all tengok pic nih .


hehe . betul tak ape yang i cakap ?

eh , cukup2 lah untuk kali ini . lebih2 lak i kan . haha . bukan pe , excited dapat family baru . haha . adioossss ! (:

No comments:

Post a Comment