>
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

Tuesday, March 8, 2011

si PENIPU takkan terlepas !

.. assalamualaikum ..

hoho , hoi ! sekali lagi i membusykan diri mengupdate blog neh .

well , topic untuk kali ini adalah untuk penipu2 yang berjaya . korang jangan lupe ek , korang tu penipu ? haha . bukan nye setiap percakapan korang boleh diguna pakai oleh otak manusia .

manusia ni kadang2 sanggup menipu semata2 untuk membuatkan kehidupannya kelihatan SEMPURNA di mata orang lain . ada juga yang sanggup berdusta kepada rakan2 n kadang2 menipu diri sendiri ! eh , itu dah kes naya tu ! alahai , ape la sangat yang nak buat hidup kita nampak sempurna tu . biarlah kita terima apa yang ada pada diri kita dengan seadanya . tak pon , korang berusaha lah untuk buatkan diri korang tu sempurna then tak payah la buang karen nak menipu sana sini kan ?

pernah dengar istilah BOHONG SUNAT ? mazhab mane lah kate ade bohong sunat tu ? hurm , bohong hanya untuk menyelamatkan diri , i tak taw lah apa hukumnya , but berbohong apabila berupaya mencorakkan hidupnya kelihatan sempurna , amatlah tidak berguna . hoho . amatlah PADAT dan penuh informasi ! hahaha .

i mengaku i pon bukannya baik sangat . eh , i pon pernah berbohong kowt ? tapi tak la teruk sangat . ada orang tu , boleh katakan setiap perkataan yang keluar dari mulutnya adalah DUSTA ! so , korang berhati2lah dengan orang2 sebegini . sory , i have to say . bukan untuk menyinggung perasaan sesiapa , juz untuk pengajaran towk korang semua . keep smiling (: . keep in touch ! hahahaha .

No comments:

Post a Comment