>

Monday, December 5, 2011

meronta-ronta

hola , hola .

hati ni meronta ronta sangat sampai berguling guling nak jumpa si dye !

 ha , u !
 sape suh bagi idea kat i cakap nak jumpa . 
kan i dah over gediks nih . syok syok je nak jumpa u . 
eh salah salah .
 bukan i ok ! hati i yang galak sangat nak jumpa hati u ! werkkk . geli ke ? hahahaha . 
muntah hijau lak korang tengok i jiwang tetibe nih . eh , jangan la muntah sini . kang tetibe je background blog i berubah kaler . ^_^

alaaa , abeh la i . 24 jam duk pk benda ni je !
tengok rosyam nor nampak muka u !
tengok ashraf muslim nampak muka u ! 
tengok gambar u pon i nampak muka u ! hahahaha .
tak parah ke tu ? huhu .

U ! harus bertanggungjawab OK ! 

kui kui kui :p

*eh eh, post ni dah berapa lama i peram dalam draft ek? mwahaha,
elok laa i publish, memang i tersangat rindukan u encik boipren.
:)

#post yang sepatutnya di post pada
30/04/2011,   17:14