>

Monday, December 19, 2011

demam lagik!

assalamualaikum korang.

lame dah tak hupdate.

i asek demam je lately.

nak layan tomyam pon tak best, mulut sakit.

huwaaaa.

dah 2 kelas da i ponteng.

esok rasanya kena ponteng lagik!

i nak pegi amek ubat laa.
tak tahan laa badan jadi lesu sesangat.

kalau dah demam mana reti nak kebah!
haiyoooo.
dem.

serius letih, duduk lam kelas pon takleh nak concentrate sangat,
*eleh macam la kau selalu concentrate lam kelas.

sobsob. hinguss meleleh.

ei pengotor!
haha,
macam la korang tak pernah selsema kan?

pokkk satgi haaa.

demam i ni demam rindu ke demam hujung tahun?

haha.

ntah paper.

kaybai.