>

Thursday, May 19, 2011

sometink wrong somewhere.


hola hola .

ape yg 'wrong' ? tang mana yang salah ?

ahak ahak . tajuk entry kali neh tade kena mengena pon dengan sesiapa sama ada yang masih muda atau suda veteran :p

ekceli , tajuk post ni tade kaitan pon dengan isi perut post nih .

-_-"

semalam kan i text dengan dye , alah, bukan semalam je . tiap malam kami contact . ok kantoi ! hehe .




tapi semalam i tergelak jugak la kan dengan mesej dye . tak sangka lak dye tu pandai wat lawak . huahuahua . :P 
i la saje kan gedik gedik sikit semalam ngan dye . sikit je ok ! hahaha .

i cakap kat dye 
" sayang awak chumel chumel " 

dye pon melayan i lalu mereply
" sayang afi bulat bulat , montel montel "

OK FINE ! dye perli i lettuww !
mentang mentang kite tembam !

" kite comel ke hensem ek ? confius =,=" "

dye pon cakap
" COSEM . dua dua sekali . "

hahaha . i ketawa sampai guling guling .

errr , ok tipu .

hehe , gegeh btol dye tu . 
buleh la dye gabung dua dua perkataan tu bagi i hilang confius . hehe . so sweet la kamu ! :D

dye sorang je suka nak melayan gegeh i . suke melayan kegedikan i . dye sorang je leh tahan ngan prangai i yang agak mengada ngada . alaaa , sikit je pon i gedik . hehe .

harap berkekalan ya :)