>

Tuesday, November 6, 2012

lawatan masa sekolah

masih lagi aku ingat, kalau cikgu ada offer sapa sapa nak pergi lawatan, muka aku la selalu nampak. ngeh ngeh ngeh. aku ni kaki lawatan kot. rindu semua tu. tidak lagi masa sekarang ni. masa kat U, sekarang aku kurang menyerlah. mungkin nak bagi peluang kat budak budak lain. hahaha. cakap taknak kalah la kau ni AFI!

nak buat macam mana, aku ni memang suka mengembara. mungkin telah dididik sejak dari kecik ayah aku suka bawak aku g jejalan. Sabah Sarawah je aku tak sampai lagi. Insyaallah. nanti aku dah keja, aku plak nak bawak ayah n ibu pergi merantau ke sana. :)